Co piszczy w YouTube #20 – Fastfood Wars, kapsuła czasu i krzyczenie o piwo.

„Fastfood Wars”.

Czyli krótka historia o tym jak McDonald’s przekomarza się z Burger Kingiem. Wszystko zaczęło się od tego, że francuski McDonald’s wstawił na jednej z tras dwie interesujące tablice. Na tej wyższej, mierzącej ładnych kilkanaście metrów wysokości, wrzucono praktycznie całe menu Burger Kinga z informacją że jest on 258 km dalej. Dla przejeżdżających obok osób było to kompletnie nieczytelne. Trzeba by właściwie się zatrzymać aby móc przestudiować cały znak. Za to tuż obok, postawiono dużo mniejszą tablicę. Zobaczcie jaką.

Kilka dni później w sieci można było zobaczyć podobny filmik, w którym Burger King odgryza się autorowi wcześniej akcji. W taki oto sposób. 🙂

Wg wielu ekspertów oraz samych klientów ta „wojna” to tak naprawę sztucznie wykreowana akcja obu marek, które współpracowały już ze sobą choćby przy okazji MCWhoopera. Tak czy inaczej wyszło to naprawdę całkiem fajnie. 7/10

Wykrzycz sobie piwo!

A im głośniej to zrobisz tym lepsze piwo dostaniesz. 🙂 Właśnie z takim pomysłem wyszedł mały, kanadyjski browar Farnham stawiając na festiwalu w Quebecu automat do którego się – a jak – krzyczało. Wbudowany czujnik mierzył w nim głośność uczestników zabawy a po osiągnięciu jednego z czterech poziomów wydawał piwo. Genialne w swej prostocie. 🙂 8/10

Kapsuła czasu Mastercard.

Zawładnęły nami smartfony. Ostatnio zacząłem się zastanawiać nawet, czy może nie mają one zainstalowanych jakichś aplikacji podprogowych, które zmuszają użytkowników aby non stop się wpatrywali w ekran. 🙂 Nie zauważamy ludzi na ulicach, zamiast rozmawiać z innymi ciągle coś sprawdzamy. Za kilkanaście lat dopadnie nas rzeczywistość rodem z filmów sci-fi i nasze życie towarzyskie zostanie sprowadzone tylko do świata wirtualnego. Brzmi może śmiesznie, ale patrząc na ludzi wokół zaczynam mieć poważne obawy przed takim scenariuszem. Dlatego takie akcje jak Mastercard Capsule cieszą szczególnie. Tym bardziej, że dotyczą akurat naszego kraju. Otóż w 3 warszawskich restauracjach w dniach od 15 lutego do 31 marca tego roku na jednym ze stolików stać będzie tajemnicza kapsuła. Jeśli chce się wziąć udział w zabawie biesiadujące przy nim osoby będą musiały włożyć swoje smartfony do środka kapsuły i zacząć… rozmawiać ze sobą. 🙂 Im dłużej telefony będą w zamknięciu tym fajniejsze nagrody można wygrać. Za okres 2h czy 2,5h można otrzymać np. pizzę lub pastę. Akcja jak najbardziej ciekawa i warta kontynuacji. 7/10


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)