Co piszczy w YouTube #25.

Aplikacja dla fanów muzyki poważnej…

i tych osób, które chciałby zacząć jej słuchać a nie wiedzą, od czego zacząć. Jak ja. No ale od czego mamy Internet. 🙂 Jeśli też należysz do tych osób koniecznie sprawdź Klarafy. Wyobraź sobie że aplikacja ta, wykorzystując zasoby Spotify (musisz mieć tu założone konto aby móc z niej skorzystać) „tłumaczy” muzykę której lubisz słuchać na muzykę poważną.  Po integracji z wyżej wspomnianą aplikacją sprawdza Twoje playlisty, analizuje je a następnie proponuje ci odpowiedniki utworów z przeogromnej bazy muzyki klasycznej. Od rana sprawdzam jak w takiej wersji aplikacja widzi Beastie Boys, RATM czy… Beach Boys. 🙂 I jestem wprost zafascynowany tym co mi wynajduje. Mocno polecam wszystkim tym którzy z tym gatunkiem muzycznym mieli do tej pory niewiele wspólnego a chcieliby to zmienić. 10/10

Twoje dziecko zrobi pranie.

I to z miła chęcią. Tak przynajmniej twierdzi Samsung który stworzył pralnię połączoną z miejscem gdzie młodzież w zamian za czas prania będzie mogła… grać. Tak, jest to kampania promocyjna nowej pralki którą na dodatek możesz sterować za pomocą flagowca Galaxy 7, ale trzeba przyznać że pomysł jest naprawdę fajny.  7/10

Technicznie rzecz ujmując…

Właśnie pod takim hasłem Volkswagen wystartował z kampanią mającą na celu zwrócenie uwagi na to, że nieoryginalne części owszem działają, ale tylko teoretycznie. 🙂 W praktyce może być różnie. Jak w przypadku bohaterów poniższych filmików. Na plus wykorzystanie (trochę już starych) hitów YouTube. Taki trochę ukłon w stronę młodszych klientów niemieckiej marki aut. 8/10


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *