Co piszczy w YouTube #26.

Zapraszam na kolejną dawkę interesujących kampanii reklamowych które podbijają YouTube. Dziś będzie pozytywnie bo w temacie pomagania innym.

Zabezpiecz dziecięce marzenia.

Jeśli podążasz za jakimś marzeniem, fajnie jest mieć przy jakieś zabezpieczenie.  Z taką dewizą wyszła amerykańska firma ubezpieczeniowa American Family Insurance. Pokazała to też w rewelacyjnym spocie reklamowym, który po prostu chwyta za serducho. Świetna realizacja i bardzo dobry pomysł. Oby więcej takich reklam. 10/10

Allianz pomaga młodym piłkarzom.

Piłka nożna była moją miłością od dawna. Jako dzieciak chciałem być Bońkiem czy Smolarkiem czy choćby Romario. W podwórkowej lidze grywałem przede wszystkim w ataku. Ta radość i duma po strzeleniu gola była nie do opisania. Aż szkoda że nie było wtedy takich możliwości jakie daje dziś obecna technologia. Można by było np. nagrywać swoje strzelone bramki, chwalić się nimi a trenerzy mogliby np. wykorzystywać to potem na treningach. I nie mówię tu o przypadkowych nagraniach na kamerach czy smartfonach. Tu potrzebny byłby inteligentny system. Taki jak Amateur Replay od firmy Allianz. Na czym to polega? Mamy oto aplikację webową, która połączona z czujnikami w bramkach oraz systemem monitoringu zapisuje ostatnie 20 sekund przed tym jak piłka dotknie siatki (czyli wpadnie bramka). Prawda że genialne? Potem takie filmiki można oglądać i analizować. Well done Allianz. Well done. 10/10

Jesteśmy Super-ludźmi.

Spot promujący Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janeiro powalił mnie na kolana. Dosłownie. Już 4 lata temu przed Igrzyskami w Londynie wypuszczono naprawdę fajny filmik promujący to wydarzenie, ale teraz jest jeszcze lepiej. To po prostu robi wrażenie. Duże.

Oby spopularyzowało to sport osób niepełnosprawnych. 10/10

Fantastyczna maszyna do rozwiązywania problemów.

Jeśli masz jakieś problemy to pamiętaj, że inni mogą mieć 100 razy gorzej. Tak mi zawsze mama mówiła. Brazylijska organizacja pozarządowa AACD, opiekująca się i pomagająca niepełnosprawnym dzieciakom, poszła jednak o krok dalej z tą tezą. Postanowiła za pomocą ciekawej instalacji ambientowej (coś jak budka fotograficzna) pokazać, że mimo iż ktoś ma gorzej to też może pomóc. A skoro osoby mocno doświadczone przez los nadal mogą mieć pozytywne nastawienie do świata a tym samym mogą dać trochę ciepłą i zrozumienia dla zdrowych ludzi, to dlaczego nie odwzajemnić się im tym samym? Choćby wspierając je finansowo. Świetny pomysł. Uwaga kroją cebule. 10/10


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *