Co piszczy w YouTube #25.

Ostatnio tak się skupiliśmy na naszych poradnikach na YouTube. że zaniedbałem trochę tę luźniejszą stronę popularnego serwisu wideo czyli ciekawe, śmieszne lub intrygujące kampanie reklamowe. Skrupulatnie je sobie zapisywałem i nadszedł czas by się nimi podzielić. Oto one.

Uwaga! Będzie na ostro. 🙂

I to jest reklama lodówki!

Ekipa Haier to pozytywnie zakręcona grupa ściśle związana z marką Haier. W bardzo nieszablonowy sposób podchodzą do komunikacji marketingowej realizując projekty typu „Wysadź swoją starą” (akcja z Allegro w której można było zgarnąć nową pralkę a starą… wysadzić w powietrze!) czy wyrzucanie lodówki przez balkon. 🙂 Zresztą wystarczy zobaczyć ich reklamę lodówek. Czysty absurd i ponad milion wyświetleń na YouTubie. Świetne! 10/10.

Heinz – keczup dla dorosłych.

A właściwie dla młodych ludzi którzy chcą robić dorosłe rzeczy. A co może mieć wspólnego butelka keczupu z poradami dotyczącymi intymnych relacji?

Wyobraź sobie intymna sytuację w sypialni. Młody chłopak próbuje wytłumaczyć niedoświadczonej partnerce jak ta ma zrobić mu…. khem… dobrze.  Z pomocą przychodzi znajomość dość prostej czynności jaką jest nalewanie ketchupu. Tak wiem. Dziwnie to brzmi. Dlatego trzeba to obejrzeć. 🙂 9/10

Co ciekawe idea na powstanie filmiku została podobno zaciągnięta ze szwedzkiego filmu Hip Hip Hora.

Food porn.

Jak się upewnić, że mięso czy ryba które chcesz przygotować są świeże i zdrowe? Najlepiej powąchać je. Tylko co jeśli nie do końca ufasz swoim zmysłom i chcesz jednak być pewny w 100% że produkty są dobre? Kup sobie FOODsniffer, który przeanalizuje pożywienie pod katem świeżości i przedstawi Ci wynik w aplikacji na smartfonie. Urządzenie kosztuje 130 USD. Jednak to nie sam produkt jest tutaj hitem, a filmik który go reklamuje. 🙂 10/10


Mariusz Korzeniecki

3 odpowiedzi do “Co piszczy w YouTube #25.”

  1. Trzeba przyznać, że to dość…. nietypowy sposób żeby reklamować lodówkę. 🙂 Ale jak widać absurd w reklamie może zadziałać.

  2. Seks sprzedawał się, sprzedaje i będzie sprzedawał. Grunt żeby robić to ze smakiem, co w tych dwóch reklamach to wyszło akurat interesująco. Ale Haier kompletnie do mnie nie przemawia. Zbyt krzykliwe i absurdalne. Zalatuje mi to ta kampanią Old Spice której nie trawię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *