5 odpowiedzi do “Jak wykorzystać social proof do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym?”

  1. Czyli takie wykorzystanie psychologii tłumu…
    Sprytne narzędzie,na które się chyba wszyscy bez wyjątku łapiemy,czasem nawet nieświadomie!
    A czy taki dowolny moduł można zainstalować w każdym sklepie internetowym?

    1. Podane moduły dotyczą akurat sklepów opartych o PrestaShop, ale zapewne na innych platformach sprzedażowych również są podobne rozwiązania. A jeśli chodzi o branże sklepu – to tak, można to zainstalować wszędzie.

  2. hmm a czy jest możliwe samodzielne wpisanie tych danych? Np odwiedzin na danej karcie produktu, czy ilości dodań do koszyka? Wydaje mi się, że tak, prawda?:) Więc jest to trochę hmm niezbyt fair?

    1. Z etycznego punktu widzenia może i jest to małe oszukiwanie, ale czy faktycznie niesie to ze sobą jakieś poważne konsekwencje? Produkt ma finalnie sam się przecież obronić i to w zasadzie od klienta i jego świadomości zależy czy go kupi czy nie.
      A sprzedawca chce przecież tylko sprzedawać. Takie są zasady biznesu czy nam się to podoba czy nie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.