Brief 1. Informacje podstawowe Imię i nazwisko / firma (wymagane) Telefon (wymagane) Adres email (wymagane) Adres sklepu (jeśli już istnieje, jeśli nie propozycja domeny) Branża w której sklep sprzedaje lub ma sprzedawać 2. Informacje o projekcie 1. Rodzaj wdrożenia: Wdrożenie na Start. Oparte o wybrany i dostarczony przez Zamawiającego szablon (np. z serwisu http://addons .prestashop.com/).Wdrożenie Standard. Obejmuje ono m.in.: przygotowanie schematu blokowego dla strony głównej, projekt graficzny w Photoshop warstw prezentacyjnych dla strony głównej na podstawie przygotowanego schematu oraz pełną responsywność (RWD). Układ wszystkich innych podstron uzależniony jest od siatki szablonu domyślnego PrestaShop.Wdrożenie Premium. Sklep “szyty na miarę” to m.in.: dokładna analiza przedwdrożeniowa składająca się z identyfikacji procesów biznesowych, propozycji optymalnego zestawu funkcjonalności, przygotowanie schematu blokowego dla wszystkich podstron (m.in. dla stron: głównej,kategorii, produktowej, koszyka, CMS a także szablonów wiadomości, statusów, newsletterów/mailingów. Wchodzi w to również projekt graficzny w Photoshop warstw prezentacyjnych dla wszystkich ww podstron na podstawie przygotowanych schematów a także indywidualny projekt graficzny przycisków oraz projekt (lub redesign) logotypu. Wszystko zgodnie z technologią RWD. 2. Ilość produktów w sklepie 3. Proszę określić strukturę serwisu: ilość i nazwy głównych zakładek, kategorie, podkategorie oraz parametry (czyli czy będzie to kolor, rozmiar etc.) produktów. 4. Czy mają być różne wersje językowe? Jeśli tak, to czy zostaną dostarczone tłumaczenia? 5. Czy dysponujesz materiałami niezbędnymi do budowy serwisu? Treści, grafiki, zdjęcia produktów etc. 6. Czy dysponujesz własnym serwerem i domeną? Jeśli nie, usługi te będziesz mógł zamówić u nas. 7. Proszę wskazać sklepy, które mają podobne funkcjonalności oraz są wykonane w koncepcji graficznej zbliżonej do oczekiwanej. 8. Kim są klienci firmy? Przybliżony wiek, wykształcenie, płeć etc. 9. Proszę podać strony sklepów najważniejszych konkurentów. 10. Czy Twoja firma posiada logo oraz określoną identyfikację wizualną (kolorystykę, rodzaj czcionek)? Jeśli tak proszę podesłać wszystkie dostępne elementy. Jeśli nie posiadasz logotypu przedstaw wytyczne a my się zajmiemy jego przygotowaniem. 11. Jakie są założenia budżetowe projektu? Poznanie budżetu pozwoli nam przygotować ofertę odpowiednią do możliwości klienta i zaproponowanie realnych rozwiązań. Do 5 tys. zł nettoOd 5 do 10 tys. zł nettoOd 10 do 20 tys. zł nettoPowyżej 20 tys. zł netto 3. Informacje szczegółowe o sklepie. 1. Czy masz zamiar prowadzić w sklepie dużo akcji promocyjnych? Masz już pomysł na to w jaki sposób chciałbyś je przeprowadzać i komunikować? Czy w związku z tym oczekujesz jakichś nietypowych rozwiązań? 2. Czy opisy produktów będą mocno rozbudowane? Mamy się skupić bardziej na ich wizualnym przedstawieniu (np. duże zdjęcia) czy jednak na szczegółowym opisie technicznym (np. z tabelami ze specyfikacją techniczną)? Czy któreś z cech produktów mają być szczególnie wyeksponowane (np. dostępność, producent)? Czy produkty często będą edytowane oraz czy będą często dochodzić nowe do oferty? 3. Czy produkty będą charakteryzowały się jakimiś szczególnymi atrybutami, które mają wpływać na cenę (np. kolor, wzór)? 4. Czy galeria zdjęć ma być standardowa, czy może jednak mają zostać zastosowane nietypowe rozwiązania (np. "lupa", "swipe na wersji mobile")? 5. Czy masz już pomysł na przedstawienie zakładki z listą produktów? Mają to być same miniaturki zdjęć czy może bardziej rozbudowane wizytówki ze skróconymi opisami? 4. Funkcjonalności i integracje - wybierz które z dostępnych funkcjonalności mają znaleźć się w Twoim sklepie. Integracja z AllegroIntegracja z porównywarkami cenowymi (Nokaut, Ceneo)Newsletter zintegrowany z systemem mailingowym (np. MailChimp)BlogSocial media - integracja z Facebookiem, Google +Integracje z systemami magazynowymi (Subiekt GT, Comarch Optima, WF-MAG)Integracja z systemami płatności (PayU, PayPal, eCard, przelewy24, DotPay.pl, Transferuj.pl)Integracja z systemami kurierskimi (UPS, DHL, DPD, Siódemka, Paczkomaty InPost, GLS, Poczta Polska)Cross-selling produktówProgram lojalnościowyKoszyk “One Page Checkout” (zakupy w jednym kroku zamiast pięciu)Czat online Inne, podaj jakie... 5. Usługi dodatkowe Stworzenie fanpage na FacebookuRegulaminPozycjonowanie sklepuCopywritingCertyfikat SSL Δ