Dziś będzie po polsku w „Na luzie”. Reklama telewizyjna w naszym kraju niestety nie kojarzy się najlepiej. Proszki do prania, płyny do zmywania naczyń i inne pasty do zębów znamy już na pamięć. Ale okazuje się że w całej tej mainstreamowej papce da się wyłapać kilka perełek.
Nie chcę być strażakiem!
Organizacja Integracja działająca na rzecz osób z niepełnosprawnością zaprezentowała niedawno spot promujący nowy portal sprawniwpracy.pl. Kampania zwraca uwagę na to że osoby niepełnosprawne chcą pracować zgodnie ze swoim wykształceniem i kompetencjami a nie ich stanem zdrowia. Film który za chwilę zobaczycie wbił mnie po prostu w fotel. 🙂 Zabawne, z jajem, po prostu genialne! 10/10
Weź raka na cel.
Internauci zgodnie stwierdzili w swoich sarkastycznych komentarzach pod filmem, że spot ten zabrał cały filmowy budżet na efekty specjalne dla polskiego kina. 🙂 Coś w tym jest. Minutowy filmik od Fundacji Onkologicznej Alivia w bardzo ciekawy sposób przedstawia walkę z rakiem. Coś niesamowitego i daje do myślenia. Pamiętajcie by nie zostawiać tych ludzi samych w tej trudnej walce. Oni bardzo na nas liczą. 10/10
Niedawno wyszedł też drugi spot tej kampanii. Tym razem, poproszono 10 polskich rysowników, aby narysowali swoje wizje raka potwora. Umieszczono je następnie na tarczach do strzelania. Można je kupić (5 zł każda), postrzelać do nich i zasilić konto fundacji.
Ursus atakuje!
Popularna marka ciągników rolniczych coraz śmielej poczyna sobie na zagranicznych rynkach. Poniższy film wizerunkowy ma być jednym z narzędzi temu służących. Trzeba przyznać, że całkiem niezłym narzędziem. Spot wyprodukowany został przez Watchout Production, który odpowiedzialny jest m.in. za nagradzanych „Bogów” z Tomaszem Kotem. Tak z ciekawości sprawdziłem ile kosztuje taki nowy ciągnik… Ponad 100 tys. zł za „traktor” robi wrażenie. Zresztą tak jak ich ostatni komunikacja reklamowa. 🙂 Tak trzymać! 9/10