Wracamy w nowym roku z cyklem „Na luzie” czyli sprawdzamy najnowsze reklamy na YouTube i Vimeo. Dziś o odpowiedzialnym piciu, szukaniu magii, spontanicznych zakupach i tym co Cię może spotkać gdy weźmiesz łapówkę… Będzie zabawnie 🙂
Thought it. Bought it.
Czyli spontaniczne zakupy w aplikacji Amazona na smartfonie. Krótkie, proste i z jajem, a więc takie jakie lubię. Za spot odpowiada angielska agencja Lucky Generals. 8/10
Znajdź swoją magię.
Marka AXE słynie ze swoich spotów. Są one w głównej mierze kontrowersyjne, seksistowskie no i oczywiście zabawne. Poziom żartu był jaki był, a wszyscy i tak podziwiali tam przede wszystkim piękne kobiety. Dlatego przyznam, że trochę zaskoczyła mnie ich najnowsza reklama „Find Your Magic”. Fajny montaż, dobry pomysł no a przede wszystkim scena z 0:25 (mocno zwracam uwagę na takie rzeczy). Czyżby marka postanowiła dorosnąć? Za koncepcją stoi holenderska agencja 72andSunny. 9/10
Pij odpowiedzialnie.
Bo kobiety szukają swojego bohatera! Heineken wychodzi z nową kampanią pokazującą, co stracisz gdy… wypijesz za dużo 🙂 Mądre, zabawne i a w głowie gdzieś może się pojawić myśl – „skąd ja to znam…” Dostępny jest również specjalny serwis z radami jak pić rozsądniej. Podoba mi się. 9/10
„Stop korupcji”.
A na koniec coś z polskiego podwórka. Kampania „Stop korupcji” i animowany spot zrealizowany na zlecenie Ministerstwa Obrony Narodowej. Nie bierz. Bo…. Konkretnie i z „jajem” 🙂 9/10
Czekam na Wasze komentarze.
Mariusz Korzeniecki