Tak się składa, że jestem wielkim fanem kina. Właściwie poza amerykańskimi komediami dla nastolatków oraz horrorami (no boję się – nic na to nie poradzę) oglądam wszystko co mi wpadnie w oko. Mistrzem dla mnie jest Wes Andersson, ale z niecierpliwością czekam również na letnie blockbustery komiksowe czy ekranizacje książkowe. Lubię się po prostu dobrze bawić w kinie. Bardzo często przy okazji emisji takich filmów, wielkie marki wykorzystują ich popularność by wypromować swoje produkty. Rzecz jasna w porozumieniu z wytwórniami filmowymi. I kilka takich ciekawych akcji chciałbym Wam dziś pokazać.
Dołącz do ekipy Avengers
Samsung przy okazji wyżej wymienionego filmu który można zobaczyć teraz w kinach promuje swój flagowy model Galaxy S6 razem z urządzeniem do odtwarzania wirtualnej rzeczywistości Gear VR. Zatrudniono Lionela Messi i kilku innych sportowców i stworzono dwa filmy. Pierwszy z nich ma prawie 3 mln wyświetleń na YouTube a drugi ponad 2,8 mln wyświetleń. A minęło dopiero 2 tygodnie od premiery. Cel został więc chyba osiągnięty. Zobaczcie zresztą sami.
Bilet w 70 sekund
Kolejną ciekawą akcją była ta od Coca Coli przy okazji premiery ostatniego Bonda (Skyfall). Przy okazji sprzedaży tego napoju na maszynach pojawiała się aplikacja która namawiała Cię do przebiegnięcia mili aby wygrać ekskluzywny bilet na premierę filmu. Sam bieg nie był jednak tak prosty jakby mogło się wydawać… Ponad 11 mln wyświetleń.
Epickie bezpieczeństwo linii lotniczych
Sporo ujęć z planów trylogii „Hobbita” jak i „Władcy pierścieni” było kręconych w Nowej Zelandii. Nie ma więc co się dziwić że nowozelandzkie linie lotnicze zaangażowały się aktywnie w cały szum wokół tych produkcji. Air New Zeland opisuje siebie jako oficjalne linie Śródziemia. Przy okazji premiery ostatniej części Hobbita wypuszczono więc taki oto film. Udział wzięli m.in. Peter Jackson i Elijah Wood. Jak dla mnie bomba.
Jak zwykle namawiam do przesyłania swoich ciekawych znalezisk z YouTube.
Mariusz Korzeniecki