Zapraszam na kolejną dawkę ciekawych filmików z odmętów Internetu. Pewnie wielu z Was chętniej poogląda coś fajnego na YouTube niż kolegę z pracy którego widzimy cały tydzień. Dziś będzie o ciekawych akcjach promocyjnych znanych marek, które przy okazji reklamy swoich produktów… rozdają je.
Bez bicia przyznam się że jestem wielkim fanem piwa. Ale takiego craftowego, z mniejszych browarów, którego raczej nie dostanie się na zwykłej półce sklepowej. Nie zmienia to faktu, że chętnie oglądam reklamy którymi zalewają nas różne marki w godzinach wieczornych lub w Internecie. Do moich ulubieńców (choć nie ze względu na smak) należy na pewno Carlsberg. Ich różnego rodzaju akcje praktycznie za każdym razem stają się popularnymi, samonapędzającymi się viralami które na długo zostają w świadomości konsumenta. Choćby ta sprzed kilku tygodni kiedy to ustawiono w Londynie duży baner z hasłem oraz… nalewakiem piwa. Zresztą zobaczcie sami.
Na rynku obuwia sportowego nieustająco trwa wojna. Reklamy prezentowane przez 3 największych graczy (Adidas, Nike, Reebok) zaskakują pomysłami i formami. Jakiś czas temu Reebok zaskoczył w dość fajny sposób podróżujących koreańskim metrem. Otóż na jednej ze ścian przygotowano multimedialną prezentację z aktywnymi przyciskami. Przypadkowi przechodnie brali potem udział w niezwykłych pojedynkach w których nagrodą były…
A to już ambient z naszego podwórka. Muzyczny przystanek od McDonalds. Pomysł prosty, fajne wykonanie i niezła zabawa. Wystarczyło zagrać (najczęściej tyłkiem) znany dżingiel aby otrzymać kupon na zestaw w restauracji. Da się? Da.
Jak zwykle zachęcam do rzucania pomysłów innych kampanii które znacie?
Mariusz Korzeniecki