Poradnik Facebook Ads 4# – Optymalizacja i tworzenie reklam.

W ostatnim odcinku „Poradnika Facebook Ads” przedstawiłem Wam najpopularniejszą formę reklam na tym portalu czyli Promowanie postów. I jeśli udało się Wam przyswoić tę wiedzę to nie będziecie mieli żadnego problemu z ustawieniem reklam przy innych celach kampanii. Większość opiera się na tych samych działaniach i ustawieniach. Warto jednak zwrócić na dwa elementy które mogą wyglądać inaczej.

Optymalizacja pod kątem…

Pierwsze dwa kroki przy tworzeniu kampanii są właściwie takie same wszędzie. Czyli najpierw ustalamy cel (stronę lub akcję której ma dotyczyć kampania), następnie grupę odbiorców (można wykorzystać te które już wcześniej określiliśmy) a na koniec budżet i harmonogram. I tutaj właśnie pojawia się element który może się różnić w zależności od tego który cel wybierzemy. Jest on o tyle istotny, że ma wpływ na to jak, kiedy i komu reklama będzie się wyświetlać oraz w jaki sposób będziemy za nią płacić. Chodzi o punkt „Optymalizuj pod kątem”. Na screenach poniżej można zobaczyć opcje przy różnych celach.

Widać tam w chmurkach krótkie informacje które mogą Wam pomóc w podjęciu decyzji. Warto je dokładnie przeczytać. Przy wątpliwościach warto skorzystać z Pomocy, która jest dostępna przy każdym kroku w prawym górnym rogu sekcji.

Tworzenie reklamy.

Z oczywistych względów ostatni krok, czyli edytor do tworzenia reklamy różnić się będzie w zależności od tego co będziemy chcieli reklamować. Może to być jak wiecie fanpage, zewnętrza strona, aplikacja, film, oferta czy wydarzenie. W każdej z tych opcji krok ten może wyglądać trochę inaczej. Jak zobaczycie poniżej można skupić się na kreacji graficznej lub na filmie. Wystarczy wybrać odpowiedni plik, dodać ewentualny opis i tyle. Pamiętajcie też o zasadzie 20% tekstu przy tworzeniu grafik!

Gdyby były jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach.


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)