Co piszczy w YouTube #23.

Mamy cię!

Kolejny, świetny przykład na to jak można wykorzystać nowoczesne technologie (wirtualną rzeczywistość) w reklamie. Tym razem dotyczącej promocji Irlandii. Zielona wyspa jest niewątpliwie piękna, ma wspaniałych ludzi ale w dużej mierze kojarzy się chyba z pubami i piwem. Akcja która za chwile obejrzycie zresztą to potwierdza. Pomysł naprawdę fajny, jest element zaskoczenia… a zresztą zobaczcie sami. Rzecz dzieje się w centrum gruzińskiej stolicy.  Jak dla mnie 10/10

Draft Day 2031.

Ten film rozjaśnił mi po prostu dzień. 🙂 Hyundai, oficjalny sponsor amerykańskiej ligi NFL przedstawia oto w kilkuminutowym nagraniu, niewątpliwe nietypowych kandydatów do gry w sezonie 2031. Tak, to nie pomyłka, za 15 lat. Poznaj dwójkę niesamowitych smyków którzy mają już teraz ogromne szanse w „drafcie”. W USA jest to zawsze spore wydarzenie w najważniejszych dla Amerykanów dyscyplinach sportowych gdy wybiera się „gorących”, młodych zawodników do profesjonalnych drużyn koszykarskich, futbolowych, baseballowych czy hokejowych. Coś wspaniałego spot. 🙂 Polecam szczególnie wywiady z zawodnikami… 10/10

Cichy protest.

Trafiłem ostatnio na bardzo interesującą aplikację na smartfona od Amnesty International. Zasada jej działania jest bardzo prosta. Instalujesz ją, wybierasz sprawę która wg Twojej opinii potrzebuje rozgłosu i … wyciszasz telefon. Tym samym na Twoim koncie na Facebooku lub Twitterze pokazuje się automatycznie wiadomość z protestem (po angielsku), nagłaśniająca sprawę osób, którym głos odebrano. Jest też wysyłany mail do władz kraju którego problem dotyczy. Obecnie są tam 3 sprawy – dziennikarza z Angoli, dziennikarki z Azerbejdżanu oraz wenezuelskiej rodziny. 8/10

Sprawdziłem i działa (na pewno na Androidzie). Tak wygląda post na Facebooku.

Post Silent Protest z Facebooka

Bloody Mary, Bloody Mary…

Ta wyliczanka to jedna ze „strasznych” zabaw, która miała miejsce w popularnej serii horrorów Paranormal Activity. Nie oglądałem ani jednego z tych filmów gdyż najzwyczajniej w świecie boję się horrorów (tak, wiem…) ale ta specyficzna seria zyskała sporą popularność na całym świecie. Aby wypromować kolejną, piątą już część, postanowiono wykorzystać właśnie tę zabawę, która to w filmach pozwalała wywołać ducha z lustra. W tym celu założono w aplikacji Snapchat (wrzuca się tam kilkusekundowe filmiki, które po obejrzeniu znikają) specjalne konto, na które należało przesyłać nagrane przez siebie wideo z recytowanym tekstem gry. W odpowiedzi pojawiały się różne straszne filmiki a na niektórych z nich można było znaleźć bilet na premierę. Pomysł naprawdę rewelacyjny. Choć ja pewnie bym nawalił portki ze strachu. 8/10


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)