Kolejny projekt, który zrealizowaliśmy jakiś czas temu jest dla DiH.pl ważny jest z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze była to pierwsza strona typu „one page” więc chcieliśmy żeby wyszło to jak najlepiej a po drugie realizacja została doceniona nie tylko przez klienta. Ale po kolei. Zgłosił się do nas właściciel salonu z ekskluzywnymi płytkami ceramicznymi. Jak to zwykle bywa w takich przypadkach postanowił rozszerzyć swoją działalność i stąd pomysł na prezentację produktów na stronie. Nie chodziło tu o stworzenie sklepu a bardziej strony ofertowej. Jak widać PrestaShop (bo na tym silniku oparliśmy realizację) w takich przypadkach również się sprawdza. I to na tyle, że zostaliśmy umieszczeni w tzw. „showcase” czyli „półce z najlepszymi projektami” na silniku PrestaShop. Dowód tutaj (z belki wybrać trzeba Polskę).
A oto sama strona TopInterior.pl
Realizacja
Kompozycja graficzna strony skupia się na „lekkim” i „przestrzennym” przedstawieniu asortymentu. Automatyczny rotator kategorii umożliwia łatwą nawigację wizualną. Układ w stylu „one page” daje poczucie wygody w poruszaniu się po głównych działach serwisu. Zaawansowany filtr produktów poszerza funkcjonalność sortowania wyników wyszukiwania i bardzo łatwe oraz precyzyjne określenie potrzeb przez użytkownika.
Od strony technicznej wdrożenie obejmowało:
- Dostosowanie logotypu do wyglądu strony
- Przygotowanie projektu graficznego dla strony głównej jak i wszystkich podstron i elementów graficznych
- Standardowo cięcie, kodowanie XHTML i CSS i implementację kodu w strukturze plików PrestaShop.
- Implementację kilku indywidualnych modyfikacji programistycznych na specjalne życzenie klienta.