Nie tak dawno, bo w lipcu pisałem o tym, że do naszego portfolio, w końcu po dłuższym czasie realizacji samych sklepów internetowych, dołączyła nowa strona WWW którą zrobiliśmy dla norweskiej drukarni wielkoformatowej (więcej o projekcie przeczytasz tutaj). Już wtedy jednak (co musieliśmy trzymać w tajemnicy) trwały prace nad kolejną stroną, która właśnie ujrzała światło dzienne.
Klient
Ten jest dość nietypowy i w dość nietypowy sposób do nas trafił. Kilka miesięcy temu, miałem okazję wziąć udział w pewnym programie telewizyjnym, w którym nie omieszkałem napomknąć czym się zajmuję ja oraz firma w której pracuję (czyli dih.pl). Jeszcze tego samego dnia zadzwoniła do mnie osoba pracująca dla firmy Waldtour-Gołubie i tak rozpoczęła się nasza współpraca. 🙂 Jak się okazało, Klient prowadzi już od ponad 20 lat, otoczony Kaszubskim Parkiem Krajobrazowym Ośrodek wczasów zdrowotnych a ich diety owocowo-warzywne znane są już w całej Polsce.
Wizytówka
Nasze zadanie było w zasadzie proste – odświeżyć stronę WWW i sprawić by ludzie chętniej chcieli dokonywać rezerwacji w Ośrodku. Dotychczasowa witryna była dość stara i ewidentnie wymagała liftingu. Przeprowadziliśmy więc wywiad z Klientem, ustaliliśmy harmonogram działań i zabraliśmy się do pracy. Poniżej możecie zobaczyć jak strona wyglądała wcześniej.
A tak wygląda teraz.
Różnica jest jak widać kolosalna. Strona Waldtour.pl powstała tak jak i inne nasze wdrożenia na CMS WordPress.
Co myślisz o tej przemianie?
To jednak nie wszystko
Strona internetowa którą zrealizowaliśmy to tak naprawdę dopiero pierwsza część naszego zlecenia. W przygotowaniu bowiem jest już sklep internetowy, który będzie oferował produkty związane z dietami i stylem życia propagowanym w Ośrodku. Pierwsze szkice layoutów już są, jednak z chwaleniem się zaczekamy już na start sklepu.
Oj szykuje nam się fajne wdrożenie. 🙂
Mariusz Korzeniecki