Czy PrestaShop może osiągnąć wysoki wynik w Core Web Vitals?

Czy PrestaShop może osiągnąć wysoki wynik Core Web Vitals?

Core Web Vitals – czy PrestaShop może osiągnąć wysoki wynik?

Odpowiedzmy sobie na pytanie czy wskaźniki Core Web Vitals z PrestaShop to dobre połączenie, czy można efektywnie połączyć te dwie rzeczy?

Core Web Vitals – czy PrestaShop może osiągnąć wysoki wynik?

Dla przypomnienia i dla tych którzy nie wiedzą Core Web Vitals to zestaw wskaźników przygotowanych przez firmę Google, które mają na crlu ocenę czy Wasz sklep działa poprawnie i czy doświadczenia użytkownika związane z nim są na wysokim poziomie.

Do dyspozycji mamy takie wskaźniki jak:

  • LCP (largest contentful Paint) – określa jak szybko ładuje się największy element na witrynie który powinien być od razu widoczny.
  • FID (first input delay) – określa jak szybko po uruchomieniu sklepu internetowego możemy rozpocząć z nim jakąkolwiek interakcje.
  • CLS (cumulative layout shift) – jest jeden z ciekawszych wskaźników informujący czy w momencie wejścia na sklep, podczas ładowania gdy chcemy wykonać już jakąś interakcje np. kliknąć na link – zachodzą przesunięcia uniemożliwiające kliknięcie w wybrany element, co w konsekwencji skutkuje kliknięciem w coś innego.
Wysokie wyniki Core Web Vitals to…

Jeżeli wskażniki są na wysokim poziomie to nasz sklep:

  • będzie szybszy,
  • mamy szanse na lepsze pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania,
  • wrażenia użytkowników będą lepsze.
  • a wszystko to będzie się kierować ku wyższej konwersji i większej ilości sprzedaży.

…wiec pytanie jakie jest często zadawane w połączeniu z PrestaShop, w okół której narósł mit iż jest platformą która nie specjalnie daje się optymalizować – czy da się osiągnąć wysoki wynik wskaźników Core Web Vitals w PrestaShop?

Nasza odpowiedź jako Agencji dih.pl brzmi:
Oczywiście że się da!

Dowodem na to jest sklep artykulytechniczne.pl z którym pracowaliśmy nad optymalizacją, gdzie zaczynaliśmy od wydajności:

  • mobile 41 punktów
  • desktop 66 punktów

przechodząc następnie przez proces optymalizacji gdzie na końcu uzyskaliśmy wynik:

  • mobile 97 punków
  • desktop 100 punktów
opis

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania pod kątem optymalizacji Core Web Vitals…
Chcecie aby Wasz sklep działał szybciej zapraszamy do konsultacji z nami.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)