Czas na małe urozmaicenie w naszym cyklu „Na Luzie”. Jak wiecie do tej pory mogliście zobaczyć ciekawe akcje marketingowe, społeczne lub po prostu reklamy przede wszystkim w formie filmów. No ale nie samym YouTube czy Vimeo Internet przecież żyje. Jest mnóstwo świetnych kreacji graficznych na które warto zwrócić uwagę. Zabawne, szokujące, dające do myślenia, z ukrytym podtekstem, proste i trafne – takie reklamy będę od czasu do czasu Wam pokazywał. Dziś pierwsza dawka.
McDonald’s idzie do szkoły.
Bardzo fajna kreacja od amerykańskiej agencji Moroch dla popularnej sieci fast food.
McDonald's
Tak wiem, że mało zdrowe i nie powinno się promować ale przyznajcie sami że pomysł bardzo fajny:)
Uwolnij się od sedesu.
Imodium, producent leków przeciw biegunce i agencja JWT. Lepiej chyba nie dałoby się tego przedstawić 🙂
Imodium
Ukryj myśli.
Firma Estra, producent hermetycznych opakowań pokazuje jak bezpieczne są rzeczy w nich zamknięte. Genialna koncepcja od Melborp Group.
Estra
To jak oglądasz filmy jest już nieaktualne.
LG ze swoją technologią 4K pokazuje Ci jak bardzo 🙂 Realizacja Y&R Brazil.
LG
Jesteście w stanie rozpoznać filmy?:)
A jak tam Twój angielski?
Włoska szkoła językowa British Institutes doskonałą grą słów pyta się o znajomość języka angielskiego. Rewelacyjne 🙂 Pomysł i realizacja OFG Milan.