Co piszczy w YouTube #9 – Dzieci w reklamach.

Aby reklama zadziałał musi przykuć uwagę. To taka oczywista oczywistość. Pokaż kobiece piersi, piękne samochody i szybkie dziewczyny (czy jakoś tak), coś co zszokuje lub rozśmieszy do łez i sukces masz zagwarantowany. Dotyczy to również udziału dzieci w takich produkcjach (broń Boże w żadnej konfiguracji z powyższymi). Jeśli pokażesz słodkiego malucha, który robi śmieszne miny, zadasz śmieszne pytanie kilkulatkowi lub pokażesz go w zabawnej sytuacji możesz być pewny ze wyjdzie z tego coś fajne. I w tym odcinku chciałbym Wam pokazać kilka takich reklam, które wg mojej skromnej opinii wyszły naprawdę fajnie.

Przeklinające dzieci

Na ten dość kontrowersyjny pomysł wpadła niemiecka agencja BBDO robiąc reklamę dla producenta samochodów Smart. Połączono tutaj zabawne scenki z elementem edukacyjnym co razem daje niezwykle skuteczny przekaz. Wszystko po to aby pokazać nowy model auta 🙂 Coś niesamowitego!

A Ty jak się wyrażasz przy swoich dzieciach?:)

„Pooface”

Czyli wyraz twarzy gdy dziecko robi kupę:) Producent najpopularniejszych pieluch dla dzieci – Pampers, wykorzystał miny maluchów kiedy załatwiają swoje potrzeby fizjologiczne. Efekt? No nie da się nie uśmiechać oglądając to 🙂

Mój tato to kłamczuch

Uwaga wyciskacz łez! Firma ubezpieczeniowa MetLife w dość niekonwencjonalny sposób pokazuje nam to co wszyscy i tak wiemy – przyszłość naszych dzieci jest warta wszystkich poświęceń. Może i stoi za tym duża korporacja, może i jest to trochę przerysowane, ale na emocjach gra. Zresztą zobaczcie sami.

Ta przeklęta cebula…

Uderz ją

Dzieci mówią to co myślą. Nie analizują, nie rozkładają na czynniki pierwsze. Z takiego założenia wyszli twórcy włoskiej kampania zwracającej uwagę na przemoc domową. Postawiono kilku młodych chłopców przed podstawioną dziewczyną i poproszono aby zrobili śmieszne miny, wyrazili sympatię a na koniec… uderzyli ją w twarz. Reakcje młodzieńców wręcz bezcenne. Mocne.


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)