Kolejny test modułu za który się wzięliśmy podyktowany był przede wszystkim naszymi obserwacjami. Zauważyliśmy bowiem, że coraz większą popularnością cieszą się sklepy sprzedające produkty które w pełni można personalizować (mamy sporo zapytań ofertowych w tym temacie). Chodzi tu np. o akcesoria do smartfonów czy koszulki z nadrukami. Temat bardzo ciekawy i jak się okazuje nie wymaga tworzenia indywidualnych rozwiązań pod to. Gotowe moduły odpowiadające za to już są. PrestaShop ponownie pokazuje, że jest silnikiem rozbudowanym i bardzo otwartym.
Product Customization
Moduł ten pozwala przygotować w pełni konfigurowalny produkt, dzięki czemu klient końcowy otrzyma coś co sam sobie praktycznie skomponuje. Na filmie widać go na przykładzie sklepu z obudowami do smartfonów choć naturalnie można go wykorzystać praktycznie w każdej branży.
I tak jako klient masz możliwość dodawania i edytowania czcionek, ich kolorów i sposobu nałożenia, dodawać obrazy z galerii obrazów, uploadować własne grafiki oraz oczywiście dowolnie, intuicyjnie dostosowywać zastosowane elementy na produkcie poglądowym. W zależności od wybranych atrybutów i ich sposobu użycia można rzecz jasna zastosowywać doliczanie kosztów do produktu.
Jeśli będziesz zainteresowany tym modułem a nie bardzo wiesz jak go skonfigurować, możemy Ci w tym oczywiście pomóc.
Masz pomysł na test jakiegoś rozwiązania? Zostaw komentarz pod wpisem. Przyjrzymy się mu.
Mariusz Korzeniecki