Test modułów PrestaShop – #18 Karuzela produktowa na stronie głównej sklepu.

Strona główna sklepu internetowego jest jak witryna butiku w galerii handlowej. Ma przykuć wzrok klienta i zachęcić go do wejścia. Liczy się więc ładny wygląd i dobre hasła ale przede wszystkim świetna ekspozycja produktów. W dzisiejszym teście chciałbym pokazać Wam ciekawy moduł PrestaShop który poprzez fajne przedstawienie towaru może znacznie uatrakcyjnić Wasz e-sklep.

„Responyswna Karuzela”

W zasadzie strona główna musi być przede wszystkim czytelna. Dlatego wrzucając tam informacje na których najbardziej nam zależy nie możemy zbytnio przesadzić z ich ilością. Jeśli będzie tego za dużo, strona się wydłuży a klient straci orientację. Stąd właśnie pomysł na „upchnięcie” większej ilości produktów które będą się wymieniać. Umożliwia to moduł responsive carousel poprzez dodawanie do wybranej sekcji (samemu można określić w którym miejscu strony ma ona wisieć) produktów w tzw. karuzeli. Wygląda to mniej więcej tak.

Z najważniejszych cech modułu można wymienić:

  • bardzo łatwa instalacja i konfiguracja,
  • spora elastyczność ustawień (określenie szerokości oraz ilości zdjęć, prędkość animacji i pokazu slajdów),
  • dodawanie krótkich lub długi opisów przy produktach,
  • wstawianie cen oraz przycisku dodaj „Dodaj do koszyka”,
  • moduł jest w pełni responsywny, więc będzie funkcjonował na dużym jak i małym ekranie
  • przygotowany dla wielu języków.

Moduł dostępny jest tutaj i kosztuje niecałe 30 euro. Mimo tego, że jest on bardzo prosty w obsłudze, dla osób które nie mają zbyt dużej wiedzy o konfiguracji podobnych rzeczy zalecamy zlecenie tego specjaliście. Np. nam. 🙂

Kontakt do DiH.pl


Mariusz Korzeniecki

O Autorze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *