5 powodów, dlaczego warto korzystać z usług certyfikowanego partnera PrestaShop podczas budowy sklepu internetowego

PrestaShop to jedna z najlepszych platform e-commerce na świecie. Oferuje wiele wartościowych rozwiązań i pozwala dostosować sklep stricte pod wymagania danej firmy. Jeśli rozważasz budowę swojego przyszłego biznesu e-commerce na tej platformie, warto zdecydować się na współpracę z firmą, która jest oficjalnym partnerem (tzw. Expert) platformy. Dlaczego?

Na początek powiedzmy kilka słów, dlaczego warto zdecydować się właśnie na PrestaShop przy tworzeniu nowego biznesu e-commerce. Z raportu Senuto wynika, że to druga najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, korzysta z niej ponad 13 tysięcy e-sklepów.

Źródło: https://autopay.pl/baza-wiedzy/blog/ecommerce/najpopularniejsze-platformy-ecommerce-w-polsce

PrestaShop także dobrze radzi sobie na globalnym rynku e-commerce, według serwisu Similartech to szósta najpopularniejsza platforma e-commerce na świecie – korzysta z niej ponad 106,000 sklepów internetowych:

Źródło: https://www.similartech.com/categories/ecommerce-platforms

Co wpływa na tę popularność PrestaShop? Są trzy główne powody:

NISKIE KOSZTY

PrestaShop to platforma typu open-source, co oznacza, że jest darmowa w użyciu. Jeśli zdecydujesz się na hosting oferowany przez PrestaShop, będziesz płacić 24 Euro miesięcznie, ale nie jest to konieczne do korzystania z platformy. Koszty pojawiają się, gdy jest konieczność dołożenia wtyczek – część z nich jest dostępnych za opłatą.

ŁATWOŚĆ OBSŁUGI

Presta słynie z tego, że z obsługą bez problemu mogą sobie poradzić osoby z zerową wiedzą programistyczną. Prosty edytor i przyjazny panel klienta pozwalają stworzyć naprawdę profesjonalnie wyglądający e-sklep bez konieczności napisania choćby linijki kodu. Szacujemy, że nowy użytkownik może rozpocząć tworzenie swojego sklepu internetowego już po kilku godzinach nauki obsługi tej platformy.

WYSOKI STOPIEŃ CUSTOMIZACJI

PrestaShop jest bardzo elastyczna w obsłudze i konfiguracji. Zdecydowana większość małych i średnich sklepów będzie w stanie łatwo dostosować sklep do swoich potrzeb i preferencji. Jeśli jakiejś funkcji brakuje, bardzo prawdopodobne jest, że można ją znaleźć w PrestaShop Marketplace, gdzie klienci mogą przebierać w dodatkowych modułach, szablonach i wtyczkach. PrestaShop daje mnóstwo możliwości, jeśli chodzi o integrację z innymi narzędziami (np. do płatności), SEO i różne formy sprzedaży produktów (fizycznych i cyfrowych).

Załóżmy jednak, że wiesz już to wszystko i szukasz wykonawcy, który „postawi” dla Ciebie sklep internetowy. Jeśli korzystasz z takich platform jak Upwork, na pewno zauważyłeś/aś, że osób twierdzących, że mogą pomóc ze stworzeniem serwisu e-commerce na PrestaShop są tysiące (szczególnie jeśli bierzesz pod uwagę osoby z zagranicy). 

Dlaczego warto zatem zdecydować się na współpracę z tzw. Expertem, czyli oficjalnym partnerem tej platformy? Oto najważniejsze powody:

Dlaczego warto pracować z Expertem PrestaShop?

OFICJALNA AKREDYTACJA

PrestaShop ma całą procedurę weryfikacji rzetelności i kompetencji danej firmy. Aby zyskać status Experta, należy pozytywnie przejść ten proces, a następnie stopniowo zdobywać coraz wyższe stopnie uprawnień (są cztery stopnie Experta – pusty, jednogwiazdkowy, dwugwiazdkowy i trzygwiazdkowy).

Źródło: https://prestashop.com/become-an-expert/

Innymi słowy, masz pewność, że pracujesz z firmą, która została sprawdzona i pozytywnie zaopiniowana przez PrestaShop. 

W Polsce jedynie 18 firm (w tym DiH) może poszczycić się taką akredytacją.

POTWIERDZONE DOŚWIADCZENIE

Zdobywanie kolejnych poziomów eksperckości wymaga ciągłej realizacji projektów (sklepów internetowych, integracji i modyfikacji) w ramach PrestaShop. Każdy projekt zrealizowany przez daną firmę daje jej dodatkowe punkty. Oznacza to, że im wyższy stopień, tym więcej realizacji PS ma na swoim koncie dana firma. Pośrednio to wskazuje, że taka firma powinna sobie poradzić nawet ze skomplikowanym lub dużym projektem.

KONKRETNA INFORMACJA NA TEMAT KOMPETENCJI I ZASOBÓW DANEJ FIRMY

Czasami wchodząc na stronę agencji, ciężko jest ocenić, czy to faktycznie agencja posiadająca konkretny zespół osób, czy może po prostu freelancer pozycjonujący się jako agencja. Profil Experta na stronie PS przekazuje konkretne informacje na temat liczby zrealizowanych projektów, zespołu danej firmy i posiadanych przez nią kompetencji i umiejętności. Tak to wygląda w naszym przypadku:

A zatem jeszcze przed nawiązaniem pierwszego kontaktu, wiesz, czego możesz się spodziewać po współpracy z daną firmą.

LEPSZY KONTAKT „Z CENTRALĄ”

Partnerzy PrestaShop mają ułatwiony kontakt z zespołem tworzącym tę platformę. Nie musimy korzystać ze standardowych kanałów komunikacji – mamy dedykowanych ekspertów (tzw. Channel Manager i Expert Solution Engineer), którzy są w stanie znacznie szybciej rozwiązać problemy lub udzielić potrzebnych informacji, niż ma to miejsce standardowymi kanałami. Dla Ciebie, jako klienta oznacza to, że jeśli coś złego stanie się z Twoim sklepem lub będziesz potrzebować niestandardowego rozwiązania, to będziemy w stanie pomóc Ci w znacznie krótszym czasie (często poniżej 48h!).

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z OSOBĄ DECYZYJNĄ

Często kontaktując się z agencją poprzez jej stronę internetową, klient trafia najpierw do recepcji lub działu sprzedaży. Korzystając z listy Expertów PrestaShop, masz możliwość bezpośredniego kontaktu z osobą wskazaną do kontaktu dla potencjalnych klientów – najczęściej jest to właściciel lub dyrektor danej agencji (tak samo jest w przypadku naszej agencji – kontaktując się przez stronę PrestaShop trafiasz bezpośrednio do Łukasza Gwary), co znacząco skraca cały proces i pozwala Ci szybko uzyskać potrzebne informacje (np. wycenę projektu).

Stwórzmy razem Twój nowy sklep internetowy!

Jeśli szukasz sprawdzonego wykonawcy, który jest certyfikowanym partnerem PrestaShop a ponadto świadczy wiele dodatkowych usług dla sklepów internetowych (np. hosting), to doskonale trafiłeś/aś. Jesteśmy do Twojej dyspozycji – zapraszamy Cię do wysłania formularza kontaktowego, gdzie opiszesz krótko swój projekt/pomysł. A jeśli wolisz, możesz też napisać bezpośrednio do Łukasza Gwary!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

O nas

Dih.pl istnieje od 2004 r. i jako agencja e-commerce od samego początku oferuje kompleksowe usługi w tej branży. Zachowując rozsądne proporcje jakości i ceny w szybkim tempie zdobyliśmy uznanie kolejnych klientów. Naszą misją jest zapewnienie swoim obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez stały rozwój. Oferujemy tez najkorzystniejsze na rynku kompleksowe rozwiązania z dziedziny Internetu.

Dowiedz sie o nas wiecej >>

Kontakt

  • DiH.pl Sp. z o.o. Wolności 274, 41-800 Zabrze
  • Infolinia: +48 32 750 82 18 (900-1600)
    Dział Handlowy: 0 880 707 707 (900-1600)
  • E-mail: biuro@dih.pl / formularz kontaktowy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS!
...lub zadzwoń: 880 707 707
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Wiadomość została wysłana :)