Aplikacja dla fanów muzyki poważnej i tych osób, które chciałby zacząć jej słuchać a nie wiedzą, od czego zacząć. Jak ja. No ale od czego mamy Internet. 🙂
Jak poprawić atrakcyjność strony WWW?
Każdy właściciel strony internetowej, prędzej czy później może stanąć w obliczu problemu małej ilości odwiedzin. Powodów takiego stanu rzeczy może być naprawdę dużo.
Poradnik PrestaShop 1.6 – 3# Multisklep, czyli jak zarządzać kilkoma sklepami z jednego panelu.
Polski rynek e-commerce radzi sobie coraz lepiej. Wg ostatnich badań mamy w Polsce ponad 23 tys. sklepów internetowych, a i my mamy coraz więcej zamówienia na nie. 🙂
Co piszczy w YouTube #24.
Obserwując młode latorośle moich znajomych i to jak mocno obecne są w ich życiach smartfony czy tablety, często zastanawiam się jak daleko to wszystko się posunie.
Przyglądamy się szablonom dla sklepów internetowych.
Do poniższego wpisu zainspirowała mnie historia jednego z naszych obecnych klientów, któremu w oparciu o jeden z ogólnodostępnych szablonów robimy sklep internetowy.
Test modułów PrestaShop – #18 Karuzela produktowa na stronie głównej sklepu.
Strona główna sklepu internetowego jest jak witryna butiku w galerii handlowej. Ma przykuć wzrok klienta i zachęcić go do wejścia. Liczy się więc ładny wygląd i dobre hasła ale przede wszystkim świetna ekspozycja produktów. W dzisiejszym teście chciałbym pokazać Wam ciekawy moduł PrestaShop który poprzez fajne przedstawienie towaru może znacznie uatrakcyjnić Wasz e-sklep.
Ekipa dih.pl się rozrasta! :)
Zbierałem się już od jakiegoś czasu, ale tu święta, tu majówka i jakoś nie było kiedy. Spieszę więc dziś z informacją, że nasz zespół powiększył się o kolejne dwie osoby. Zamówień (głównie) na sklepy internetowe coraz więcej więc musieliśmy zasilić nasze szeregi właśnie pod tym kątem. Do naszej ekipy dołączyli Robert oraz Damian.
Co piszczy w YouTube #23.
Mamy cię!
Kolejny, świetny przykład na to jak można wykorzystać nowoczesne technologie (wirtualną rzeczywistość) w reklamie.
Ciekawe kreacje graficzne #8.
Zapraszam na kolejną dawkę inspirujących, ciekawych i nietypowych graficznych kreacji reklamowych, które wg mojej skromnej opinii zasługują na uwagę. Dziś porcja skierowana w dużej mierze do kobiet. Choć nie tylko.
Nasze realizacje #14 – Sklep obuwniczy Madeline.
Śpieszę donieść, że w eter wypuściliśmy kolejny sklep internetowy w oparciu o silnik PrestaShop! Była chwila przerwy w tym temacie, ale to nie znaczy że nic nie robiliśmy. 🙂 Wręcz przeciwnie. Na warsztacie nadal jest kilka sklepów i po prostu intensywnie nad nimi pracujemy.
Różne wersje językowe na stronie. Warto?
Przeglądając dzisiejsze newsy natrafiłem na ciekawą sprawę, która chwilę później stała się zalążkiem artykułu który czytasz. Na jednym z portali informacyjnych przeczytałem oto, że miasto Kraśnik ma nową stronę internetową.
Co piszczy w YouTube #22 Prima Aprilis 2016.
Jak co roku o tej porze czas na małe podsumowanie tego jak Internety obchodziły prima aprilis. Bardziej i mniej znane marki, tego dnia starają się jak mogą wpuścić w maliny rzesze internautów, co trzeba sobie już jasno powiedzieć – nie jest już takie proste. A jest o co walczyć. Dobry viral może zrobić wiele pozytywnego szumu co szybko zmieni się na zwiększenie świadomości o marce. Koniec końców o to przede wszystkim chodzi.
Test modułów PrestaShop – #17 Opineo i Zaufane Opinie Ceneo – integracja z PrestaShop.
Znajoma zapytała mnie ostatnio, jako „speca od internetów”, czy warto wierzyć opiniom napisanym w sieci. Chciała akurat kupić jakiś sprzęt do domu, a że zazwyczaj robiła to w sklepach stacjonarnych była to dla niej niejako nowa przygoda. Poleciłem jej wcześniej by sama poszukała odpowiedniego sklepu, sprawdziła o nim opinie, porównała ceny, transport itd., itd. Po pewnym czasie dzwoni do mnie i rzuca mi w końcu pytanie, o którym wspomniałem na początku. Uśmiechnąłem się pod nosem i powiedziałem, że owszem, ale nie zawsze. 🙂
Zmiany, zmiany, zmiany. Nowe logo dih.pl!
Jednym z moich obowiązków w firmie jest śledzenie tego, co robi konkurencja. Szpieguję i podglądam innymi słowy.:) Nie tylko sprawdzam jakie nowe projekty pojawiły się w portfolio innych agencji ale zerkam też jak się one prezentują w sieci. Innymi słowy – sprawdzam „w jakich butach chodzą inni szewcy”
Co piszczy w YouTube #21 – Dobre bo polskie.
Dziś będzie po polsku w „Na luzie”. Reklama telewizyjna w naszym kraju niestety nie kojarzy się najlepiej. Proszki do prania, płyny do zmywania naczyń i inne pasty do zębów znamy już na pamięć. Ale okazuje się że w całej tej mainstreamowej papce da się wyłapać kilka perełek.
Test modułów PrestaShop – #16 Backup danych w sklepie internetowym.
Jak ważne są kopie bezpieczeństwa, szczególnie jeśli chodzi o sklepy internetowe, pisałem kilka dni temu przy okazji artykułu o tym jak dbać o bezpieczeństwo danych. Backupy są (a przynajmniej powinny być) robione regularnie przez dostawcę hostingu jednak jak pokazał przykład o którym tam też pisałem, lepiej również samemu na wszelki wypadek zadbać o nie. W poniższym artykule pokażę jak to można łatwo samemu zrobić.
Jak zadbać o bezpieczeństwo danych na stronie WWW?
Od kilku tygodni na wielu portalach branżowych (i nie tylko), można poczytać o przykrej sprawie która dotknęła jednego z większych dostawców hostingu w Polsce – 2be.pl z grupy AdWeb.
Test modułów PrestaShop – #15 Interesująca nawigacja na karcie produktowej.
Na ten moduł trafiłem w sumie przez przypadek szukając ciekawych funkcjonalności dla strony produktowej. Przyjrzałem mu się i trochę się zdziwiłem że jak do tej pory, żaden sklep internetowy który realizowaliśmy nie zdecydował się na takie rozwiązanie. Ba, ja w ogóle nie przypominam sobie żebym widział go w jakimkolwiek innym sklepie. A jak się okazuje, jako dodatkowa nawigacja, może się to całkiem fajnie sprawdzić.
Co piszczy w YouTube #20 – Fastfood Wars, kapsuła czasu i krzyczenie o piwo.
Czyli krótka historia o tym jak McDonald’s przekomarza się z Burger Kingiem. Wszystko zaczęło się od tego, że francuski McDonald’s wstawił na jednej z tras dwie interesujące tablice. Na tej wyższej, mierzącej ładnych kilkanaście metrów wysokości, wrzucono praktycznie całe menu Burger Kinga z informacją że jest on 258 km dalej. Dla przejeżdżających obok osób było to kompletnie nieczytelne. Trzeba by właściwie się zatrzymać aby móc przestudiować cały znak. Za to tuż obok, postawiono dużo mniejszą tablicę. Zobaczcie jaką.
Kolejne sklepy od DiH.pl wśród najlepszych realizacji PrestaShop!
Długo czekaliśmy, ale się doczekaliśmy. Na półce najlepszych realizacji PrestaShop znalazły się nasze kolejne 3 sklepy internetowe! Do TopInterior.pl, który godnie nas reprezentuje od ponad roku, dołączyły te które wypuściliśmy w ostatnich miesiącach.