Co piszczy w YouTube #17 – Świąteczne spoty.

Chcemy czy nie chcemy zaraz będą Święta. Informuje nas o tym na każdym kroku TV, radio oraz wystrój ulic i domów, który możemy podziwiać już od kilku tygodni. Nie mamy na nic czasu, ciągle nas coś irytuje a kalorie zacierają ręce szykując zmasowany atak. Ach ten świąteczny klimat. Osobiście lubię ten okres m.in. dlatego że mamy wysyp całkiem ciekawych reklam świątecznych które mogą i bawić i wzruszać. Jak choćby te poniżej.


Dlaczego mój sklep tak wolno się ładuje?

Jeśli strona Twojego sklepu ładuje się jakby był 2000 r., a zakupy trwają dłużej niż przedświąteczna wizyta w galerii handlowej znaczy, że coś się dzieje. Nie oznacza to rzecz jasna ze trzeba od razu robić od nowa sklep. Można trochę nad nim popracować. Wystarczy zdiagnozować problem i znaleźć jego rozwiązanie. Albo zgłosić się do kogoś kto zrobi to za nas 🙂 Dlaczego sklep wolno działa? Powodów może być kilka i właśnie tymi najbardziej prawdopodobnymi postanowiłem się z Wami podzielić.


Nasze realizacje #12 – Luksusowy sklep odzieżowy Danatella Oscarioni.

Trochę ostatnio było w tym temacie cicho, ale obecnie dopinamy ostatnie guziki w kilku projektach jednocześnie. W naszej branży inaczej się czasami po prostu nie da. Nasze najnowsze „dziecko” to sklep internetowy stworzony dla polskiej, rodzinnej firmy odzieżowej z Pszczyny oferujący luksusową odzież damską. Trochę czasu nam zeszło na jego realizację, ale efekt chyba mówi sam za siebie. Oto Danatella Oscarioni.


Co piszczy w YouTube #16 – Star Wars.

Najnowsza część Star Wars nadciąga wielkimi krokami. I czy ktoś najpopularniejszą sagę sci-fi zna czy nie (choć osobiście nie poznałem jeszcze takiej osoby) bez wątpienia jest to jedno z na największych wydarzeń kulturalnych w ciągu ostatnich lat. A że sztuka filmowa nierozerwalnie łączy się z biznesem już od jakiegoś czasu wszystkie media zalewa „kosmiczna” treść. Niżej kilka reklam, które wg mojej opinii są naprawdę całkiem niezłe.


Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Ostatnio szukając tematu do bloga wszedłem w dość ciekawą dyskusję z szefem. Często zdarza się, że wymieniamy się poglądami i pomysłami dotyczącymi tego co się powinno na nim znaleźć a co nie. Fakt, że mamy różne zainteresowania i możemy je skonfrontować sprawia że blog ten wygląda właśnie tak jak wygląda. Tak więc rozmowa wskoczyła na wyższe obroty, zaczęły padać coraz cięższe argumenty i padło w końcu pytanie, które widnieje w tytule wpisu i będzie jego dzisiejszym tematem. Akurat o prowadzeniu bloga firmowego wspominałem już przy okazji kilku wpisów jednak pomyślałem, że warto to zebrać w całość.


Test modułów PrestaShop – #10 Znak wodny i odliczanie czasu na karcie produktowej.

Po krótkiej przerwie powracamy do testowania modułów. Jak się okazuje kilku naszych Klientów skorzystało z tej serii gdy podejmowali decyzję odnośnie wyboru różnych funkcjonalności 🙂 Miło mi to słyszeć. Dziś przedstawię Wam bardzo prosty i fajny moduł w PrestaShop, który wg mnie powinien mieć każdy sklep internetowy chcący w interesujący sposób promować swoje produkty. Będzie krótko ale konkretnie 🙂


Nasze realizacje #11 – Księgarnia internetowa Eneteia.

Meble, kosmetyki, odzież, oświetlenie a nawet akcesoria szpiegowskie – m.in. takie artykuły sprzedają sklepy internetowe PrestaShop które do tej pory zrobiliśmy. Przekrój jak widać jest spory. Wspominam o tym asortymencie bo do niedawna nie mieliśmy jednej dość istotnej branży w naszym portfolio. Chodzi mianowicie o sprzedaż książek.


Nasze realizacje #10 – NaszeSprawy.eu.

Serwis NaszeSprawy.eu to doskonały przykład tego jak dużo możliwości daje PrestaShop. Bo oto Moi Drodzy silnik na którym stawia się przede wszystkim sklepy internetowe może posłużyć jako podstawa do zbudowania… portalu informacyjnego. Jego pomysłodawcy są właścicielami papierowego magazynu informacyjnego dla osób niepełnosprawnych o tej samej nazwie. Miesięcznik ukazuje się w Polsce już od ponad 25 lat więc ma sobą kawał historii. Gdy przyszedł więc czas zawojować Internet zgłoszono się do nas. Oto co wyszło z naszej współpracy.


Wszystko o regulaminie sklepu internetowego. Część I

Oto lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących regulaminu sklepu internetowego. Autorem opracowanych odpowiedzi jest Dawid Bugajski, radca prawny z naszego partnerskiego serwisu Prokonsumencki.pl, którego specjaliści stworzyli unikalny certyfikat dla sklepów internetowych. „Sklep Prokonsumencki” to symbol znajomości i dbałości o prawa konsumenta, a więc znak bezpiecznych i legalnych zakupów w sieci.


Ciekawe kreacje graficzne #3 – Rysunkowo.

Zapraszam na kolejną porcję interesujących kampanii graficznych. Tym razem będzie trochę kreacji rysunkowych. Nie wiem dlaczego, ale zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają reklamy w takich odsłonach. Twórca ma wtedy ogromne pole do popisu i może przedstawić tak naprawdę wszystko. I to w bardzo przystępny sposób.


DiH.pl nawiązał współpracę z serwisem Prokonsumencki.pl.

Niezwykle miło jest mi Was poinformować, że udało się nam nawiązać współpracę z serwisem Prokonsumencki.pl. Jak się okazało mamy nie tylko wspólnego Klienta końcowego (czyli sklepy internetowe i ich właściciele) ale bardzo nam po drodze jeśli chodzi o podejście do niego. Nasz nowy Partner zajmuje się bowiem tworzeniem regulaminów dla e-sklepów i ich certyfikacją.


Jak wygląda proces przygotowania oferty.

Temat do poniższego wpisu pojawił się w sumie niedawno. Kilka tygodni temu zgłosił się do nas sklep internetowy który postanowił się przesiąść z dedykowanego systemu na którym obecnie działa na coś bardziej przyjaznego. Wybór padł na PerstaShop (w naszej opinii zresztą bardzo słusznie).